Werkwijze

Intake en afspraak in de praktijk

Aanmelding voor een afspraak kan via het contactformulier op de website, telefonisch, via App of email. Als jouw vraag en verwachtingen passen bij mijn praktijk, dan wordt er een intakegesprek gepland.

Tijdens het intakegesprek wordt besproken wat jouw situatie is, wat je verwacht te bereiken en hoeveel behandelingen daarvoor nodig zijn, helemaal afgestemd op jouw eigen en unieke situatie.

 

Misschien heb je zelf een voorkeur voor een bepaalde behandelmethode, dat kan natuurlijk ook!

Jouw proces en wat jij exact nodig hebt, zijn namelijk het allerbelangrijkste.

De tijdsduur van de afspraken variëren, afhankelijk van de gekozen methode van ongeveer drie kwartier tot anderhalf uur en worden wekelijks of eenmaal per 2 weken ingepland.

Betaalwijze

Na elke afspraak kan er betaald worden middels een betaalverzoek. Daarna ontvang je van mij een factuur.
Deze kun je, afhankelijk van je aanvullende verzekering, indienen bij je zorgverzekeraar.

Meer informatie over vergoeding vind je onderaan de pagina ‘Behandelingen‘.

Afzeggen van een afspraak

Afspraken die 24 uur of langer vantevoren zijn afgezegd, telefonisch, of via een bericht (app of email), zullen niet in rekening worden gebracht.

Afspraken korter dan 24 uur vantevoren afgezegd, worden in rekening gebracht. Deze kosten worden niet door verzekeraars vergoed.