Werkwijze

Intake en afspraak in de praktijk

Aanmelding voor een afspraak kan via het contactformulier op de website, telefonisch, via App of email.

In de eerste afspraak wordt besproken wat jouw situatie is, wat je verwacht te bereiken en hoeveel behandelingen daarvoor nodig zijn, helemaal afgestemd op jouw eigen en unieke situatie.

 

We bespreken welke behandelmethode past bij jouw klacht. Als je zelf een voorkeur hebt voor een bepaalde behandelmethode, kan dat natuurlijk ook!

Jouw proces en wat jij exact nodig hebt, zijn namelijk het allerbelangrijkste.

De tijdsduur van de afspraken kan variëren van ongeveer één tot anderhalf uur.

Bij mij staan persoonlijke aandacht, maatwerk en professionele zorg centraal.

Betaalwijze

Na elke afspraak ontvang je van mij een factuur. Betaling kan middels een betaalverzoek of overschrijving per bank.
De factuur kun je, afhankelijk van je aanvullende verzekering, indienen bij je zorgverzekeraar.

Meer informatie over vergoeding vind je onderaan de pagina ‘Behandelingen‘.

Afzeggen van een afspraak

Afspraken die 24 uur of langer vantevoren zijn afgezegd, telefonisch, of via een bericht (app of email), zullen niet in rekening worden gebracht.

Wordt de afspraak niet of minder dan 24 uur vantevoren afgezegd, dan wordt deze in rekening gebracht. Deze kosten worden niet door verzekeraars vergoed.