Werkwijze
Intake en afspraak in de praktijk
Aanmelding voor een afspraak kan via het contactformulier op de website, telefonisch, via App of email.
In de eerste afspraak wordt besproken wat jouw situatie is, wat je verwacht te bereiken en hoeveel behandelingen daarvoor nodig zijn, helemaal afgestemd op jouw eigen en unieke situatie.


We bespreken welke behandelmethode past bij jou en jouw klacht.
Wat jij exact nodig hebt, is namelijk het allerbelangrijkste.
De tijdsduur van de afspraken kan variëren van één tot anderhalf uur.
Bij mij staan persoonlijke aandacht, maatwerk en professionele zorg centraal.
Betaalwijze
Na elke afspraak ontvang je van mij een factuur. Betaling kan middels een betaalverzoek, contant of overschrijving per bank.
De factuur kun je, afhankelijk van een aanvullende verzekering, indienen bij je zorgverzekeraar.
Meer informatie over vergoeding staat onderaan de pagina ‘Behandelingen‘.
Afzeggen van een afspraak
Afspraken die 24 uur of langer van tevoren zijn afgezegd, telefonisch, of via een bericht (app of email), zullen niet in rekening worden gebracht.
Wordt de afspraak niet of minder dan 24 uur van tevoren afgezegd, dan wordt deze in rekening gebracht. Deze kosten worden niet door verzekeraars vergoed.